Tancat

T4A- Tècnic/a Superior Júnior

Barcelona Ref. 2026/092

Convocatòria per a un/a T4A- Tècnic/a Superior Júnior al grup de Memòria. Termini: 26 de junio de 2026, 15:00 h.

Sobre la Unitat / Grup

La Unitat de Memòria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona és un equip multidisciplinari dins del Servei de Neurologia. Estem especialitzats en el diagnòstic, tractament i recerca de la malaltia d’Alzheimer i d’altres trastorns neurodegeneratius. La nostra unitat integra l’atenció clínica amb la recerca capdavantera per millorar la detecció precoç, monitoritzar la progressió de la malaltia i desenvolupar noves estratègies terapèutiques.

Amb programes de recerca reconeguts internacionalment, plataformes avançades de biomarcadors i sòlides col·laboracions, tenim el compromís d’avançar cap a una medicina de precisió i oferir a pacients i famílies una atenció de màxima qualitat.

Requisits imprescindibles

  • Titulació Mínima requerida: Estudis Superiors (Llicenciatura Universitària o Grau Universitari) o equivalent.
  • Coneixement oral i escrit de les dues llengües oficials de Catalunya o, en el seu defecte el/la candidat/a seleccionat/da haurà de demostrar, o comprometre’s a adquirir, en un termini no superior a un any, un coneixement correcte de les dues llengües oficials a Catalunya
  • Nivell avançat d’anglès.
  • Nivell avançat d’eines ofimàtiques (Excel, Word, Power Point, etc).

Es valorarà

  • Coneixements de laboratori relacionats amb cèl.lules immunitàries, citometria de flux, cultius cel.lulars, immunocitoquímica i immunohistoquímica.
  • Coneixements bioinformàtics per a processament de dades massives, així com anàlisis estadístics avançats.
  • Haver realitzat alguna estada en grups de recerca internacional.
  • Tenir experiència en el camp de les malalties neurodegeneratives.

Funcions

  • Aïllament de cèl.lules immunitàries de biofluids de persones amb malalties neurodegeneratives per a la identificació de nous biomarcadors diagnòstics.
  • Anàlisis estadístic avançat per a determinar relacions entre biomarcadors i variables clíniques i biològiques en grans cohorts.
  • Identificació de noves molècules candidates a biomarcadors mitjançant l’anàlisi de dades multi-òmiques.
  • Estudi de les funcions moleculars en cultius cel.lulars, així com presència i distribució de cèl.lules immunitàries a teixit postmortem humà.

S’ofereix

  • Contracte indefinit a projecte ‘’ Assessing the role of CSF immune cells in ALS’’ Financiado por la Convocatoria de Ayuda a proyectos de investigación en ELA UNZUÉ-LUZÓN 2024. “Evaluado por el Instituto de Salud Carlos III” Expediente: FUND. LUZON 2024
  • Jornada anual de 1.627,50 hores (37,50 hores setmanals)
  • Retribució segons Conveni
  • Grup de Recerca: Neurobiologia de les demències

Documentació i termini de presentació

Els/les interessats/es hauran de lliurar preferentment la documentació (1) en PDF, per correu electrònic a la Direcció de la Fundació Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, adreça ir_seleccio@santpau.cat, indicant la referència 2026/092:

(1) Carta de sol·licitud i Currículum Vitae actualitzat i Autorització Tractament de Dades signat**

Sol·licita aquesta oferta

Extensions de fitxers acceptades: PDF, DOC, DOCX, ODT, TXT (max 10 MB)
Extensions de fitxers acceptades: PDF, DOC, DOCX, ODT, TXT (max 10 MB)
Text per identificar Refresca CAPTCHA