PLATAFORMA D’INVESTIGACIó CLíNICA

AGDAC

Descripció

Àrea de Gestió i Documentació d’Assaigs Clínics. Àrea on s’organitza, controla i gestiona de manera eficient tota la documentació que envolta el desenvolupament de l’activitat dels Assaigs Clínics, tant per part de l’Institut de Recerca com de l’Hospital Sant Pau.

Aquesta àrea, de caràcter transversal, és una aposta ferma per a la dotació d’unes condicions òptimes de treball per a tots els professionals que tenen relació amb ella. D’aquesta manera es garanteix el compliment de les Bones Pràctiques Clíniques i de la Llei de Protecció de Dades.

El AGDAC es va inaugurar el 24 d’octubre del 2007, gràcies a la iniciativa de la Direcció, per centralitzar la documentació dels assaigs clínics, que, fins a aquest any, estava repartida pels diferents departaments. Actualment l’AGDAC està situat a la planta -2 de l’Hospital Sant Pau.

  • Custòdia de la documentació associada als assaigs clínics actius a l’Hospital i Gestió de la documentació dels assaigs clínics tancats, per enviar-los a un fitxer extern de custòdia.
  • Supervisió de les àrees de gestió i processament de dades i Coordinació de la zona de monitors. A més de coordinar les agendes de les sales de reunions i monitoratge d’estudis.

Funcions

  • Controlar i gestionar tota la documentació associada als assaigs clínics actius en fase experimental a l’Hospital i l’expurgació de la documentació dels estudis tancats ubicats a l’arxiu extern.
  • Controlar i gestionar la documentació dels estudis tancats del CIM.
  • Mantenir i actualitzar la base de dades de l’ETC: gestió d’estudis clínics.
  • Trametre l’accés restringit a l’ETC dels monitors d’assaigs clínics.
  • Supervisar l’àrea de gestió i processament de dades
  • Coordinar la zona de monitors i investigadors i les agendes de les sales de reunions i monitorització d’estudis.
  • Donar suport logístic a la zona freda i al magatzem de material clínic vinculat als estudis en fase experimental.
  • Enviament de mostres biològiques als serveis centrals de laboratori.

Equipament

Per portar a terme aquestes funcions s’han dissenyat els diferents espais:

  • Àrea administrativa i el despatx del cap d’àrea.
  • Àrea de gestió i processament de dades.
  • Sales de reunions de monitorització dels assaigs clínics.
  • Arxiu de documentació.
  • Zona freda.

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació i realitzar tasques analítiques. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Més informació