Tot i els avenços en recerca biomèdica, la salut de les dones continua infrarepresentada en molts àmbits de la innovació i la pràctica clínica, amb mancances en diagnòstic, tractament i generació de coneixement. Per donar resposta a aquest repte, va néixer la xarxa XWHIN (Women’s Health Innovation Network), liderada per l’Institut de Recerca Sant Pau (IR Sant Pau), que el passat 24 d’abril va celebrar al Recinte Modernista de Sant Pau el seu primer espai de treball, obert al públic, en el marc de la jornada científica «Entre Dones», amb la participació de més de 80 professionals. Aquesta és una jornada participativa sobre la salut de la dona organitzada per l’Hospital de Sant Pau per palar, compartir i aprendre sobre la salut de la dona des d’una mirada centrada en la perspectiva de gènere.