Saül Martínez-Horta, neuropsicòleg de la Unitat de Trastorns del Moviment del Servei de Neurologia de Sant Pau, i del Grup de Recerca en Malaltia de Parkinson i altres Trastorns del Moviment de l’Institut de Recerca Sant Pau -IIB Sant Pau, ha estat premiat amb la millor comunicació oral presentada a la LXXII Reunió Anual de la Societat Española de Neurologia (SEN), en la categoria de Trastorns del Moviment.